Artemisia

Sabi ni manay pag dai ako nakakalakaw pag alas kuwatro y medya nin aga, matamlay daa ako.  Duwang aldaw ko na dai nahihiling si kakawat ko.  Mala man kaya pirmi na banggui na ko natatapos ta nasa ospital pa si saro ming kaibahan tapos nagpa-aram pa sako si Teri subago na maamay siya biyahe pa Manila sa Sabado. Duman muna na siya matrabaho poon sa Martes.

Artemisia lang katapat kani. Dai ko na lang siya papansinon.  Habo ninda magdukot sako ta napapaso daa sinda.

ako: “ Manay, jacuzzi na lang.”

Manay: “Lemonsito lang saka artemisia!” Magkua ka diyan sa

gilid. Sa drum, gusto mo?

ako:       Ay dai na po, makua na po.

Leave a Reply

