Tirigsikan

An tigisk saróng suánoy na porma nin halìpót na rawitdawit sa pagberso sa tataramong Bikol. Uya man an sadiri kung bersyon kan tigsik:

—————————————————-

Tigsik ko ang mga karnero

Subanggi nag-aragi sa atubang ko

Nagdalagan, nagrilibot, nag-orogdo

Haloy logod nakamuklat ang mata ko

—————————————————–

Tigsik ko si padi saka madi

Daing pakimano’ sa pagsasadiri

Hulwat duman, hulwat digdi

Nalilingaw pirmi magsabi.

——————————————————

Tigsik ko an PBB kan sarung banggi

Tano man si Loren ipinagbali

Tibaad siya ang nagtao kan mga alulunti

Kaya si kuya dai nakarirong adi?

——————————————————-

Tigsik ko si bebe ni Sarah Geronimo

Pirmi na lang nasasambit sa radyo

Maray na lang ika Erbe bakong politiko

Dawa ang apod ni Tere saimo “bebe ko”.

———————————————————

Tigsik ko an mga rawitdawit ko

Ta tibaad ako pa ang ma-radyo

Pero sa hiling ko siisay man makaka-aram kaniyo

Kundi kamo man sanang pirang tao.

———————————————————-

I worked today as if Tinay was beside me just like the old days back in an office based setting to have an afternoon energizing nap that would add to today’s glow as my first “tigsik” written above was true enough.   So, you’re really decided to follow your resolution this year?

Da daw saimo. Gusto kung pukawan si P.A subagong mga 230 nin aga kaso baka ang itao sako dead files (lol).  Naggibo na lang ko research habang sige hiringhingan kan mga namok sa terasa. Kusina na lang dai ko napurbaran na work station (sige daw translate mo man daw yan arog kan lipas gutom).

okay, did some magic tricks this time and off to go… have a great Wednesday people!


3 thoughts on “Tirigsikan

  1. wow! dayaon hay now ko lang naaraman ang link hehehe… 😀 mwuah!

    dai ako makasunod sa facebook. dakulon mga posts kaya sa profile na lang ako nagbabasa.

    ang name mo palan “busy” na? pirmi kita online kaso dai man kita puwede magpara charat. hehehe

  2. hehe….dae nako makalaog friendster luns.dae ko maipost si link. nalingaw na pati ako kan pasword kato.
    iyo,grabeng kabusyhan, most of the time katungkaan.story of our lives.hehe.

Leave a Reply

