Turungkaon

“Iniwan na ko ng eroplano, ok lang baby”…

Pasubli muna Rico Blanco

Suudma

11:45 AM


Destinasyon: Lungsod ng Dabaw

sabi kan si estewardes:

Stewardes: “Tano kulang kamong saro?”

pero sabi kan si piloto:

Piloto: “I told them to leave their luggage behind.”

Sabi ko man:

Tadaw ta ginibo mo man akong maleta? kalalawgon ko man ang maleta? Pa-Englis englis pa niyo ay!

Kaiba man kuta ko diyan.  Kan sarong taon pa ini pigplano na mag-arabot sa dai si mga nasa luwas kan Pilipinas, dagos ang pagbisita sa maogmang lugar na nasambit. Bako man lang palan Naga ang makokonsiderar na maogmang lugar.  Bako man akong turugnon para mawalat sa airport.  Dawa ngani dai ako nakaiba, dai man ako namumundo.  Mala ta ako man sana si nagluto asin nagkakan kan suboot na ipapadara ko kudta na alang na bolinao saka mga pili ta pirmi nagpapara-uran, rason para dai ako nakahabol sa terminal. Subanggi, nasa Jack’s Ridge Resort and Restaurant daa sinda. Nag-load na ngani ko “unlimited call” para sa mayong sawang  pag-apod ta dai nanggad ako maasahan mag text nin haralaba.  Buwaya daa saka agila ang ipapasalubong sako.  Mga pasaway nanggad, may tax daa kaya ang orkid sa eroplano. Marayrahay na alibi para dai magbakot-bakot papuli.

Garo madali naman akong bayaan kan hard disk ko sa desktop.  Aram mo tong pagmate kan bigla nawawaran nin display an monitor dawa nakakonek ka sa UPS? Pagkatapos mong magparadangog nin kaskason na pagtaram na inabot nin 12 minutos, bigla madiklom ang screen mo tapos may maluwas, “Please check signal cable”. Pag-on mo ulit, kaipuhan mo magpoon sa pinakapoon.

Gabos iyan parte kan marikas na pagbabago sigon sa pangangaipo.

Basta, maayo man ko.

Maayong hapon kaninyo!

Leave a comment